onsdag 31 december 2008

Magsjuk... gott nytt år!!

I knappt två månader har jag bloggat och redan "träffat" massor med underbara människor här ute. Jag vill först börja med att tacka er alla för era gulliga kommentarer som både värmer och glädjer mig otroligt mycket.

Bloggåret lider mot sitt slut men jag fortsätter även nästa år. Detta år kunde slutat bättre för min del kan jag väl känna. Låg magsjuk hela dagen igår med frossa och hög feber. Idag är febern borta och än så länge inga akuta besök i det lilla rummet, så jag hoppas att det bara var något jag hade ätit som gjorde mig sjuk igår. Vi är bortbjudna ikväll och det vore ju skoj om man slapp tillbringa årets sista dag ensam hemma. Har sagt åt min sambo att åka oavsett om jag kan följa med eller inte (firandet är ju hos hans bror).

Tack för i år mina vänner och
Gott nytt år!

Många kramar
Mia

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna att du piggar på dig under dagen så att du kan följa med din sambo :)

Önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kram!

MiA sa...

Hej Mia!
Tack för hälsningen hos mej. Håller tummarna att du kryar på dej!
Gott Nytt År!
MiA

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fantastikt vackra bilder i inlägget under, vilken himmel...

Tack för i år och ett riktigt Gott Nytt Bloggår önskar Mari.

Beas sa...

Urk för magsjuka...hoppas att du mår bättre nu!

Krya på dig kram från Bea

Villa Tallbacken sa...

Usch vad jobbigt med magsjuka! :-( Hoppas du kryar på dig tills ikväll! Gott Nytt År önskar jag dig!!! Väldigt fina bilder nedan... Kram E

Vikeskärs hem och vardag sa...

Usch, hoppas att det är bättre till kvällen. Jag lyckades att få influensa 2 år irad på nyår och jag spenderade dem i sängen :( Inge kul...
Gott nytt år, kram

Nina sa...

Så kul att du tittade in hos mig !!! Varmt välkommen tillbaka nästa år !!! Hoppas du kryar på dig !

kram och gott nytt år !!

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas du mår bättre och kan följa med till svågern. Vilka fina bilder du har tassat ut och fotat.
Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR!
Kramar Marie

Veronica Tingvall sa...

Din stackare:-( Hoppas du mår bättre nu och att du har en fin kväll trots allt.
Kram/Veronica

Lilla Blanka sa...

Gott Nytt År på dig också!
Kram
Mia

Hjärtat Mitt sa...

Usch vad jobbigt :/
Hoppas att du piggnade till och kunde följa med och fira nyår.
Vill önska er ett Riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar Mari i Marieholm

Galleri MochB sa...

Vad roligt att du hälsade på. Hoppas att du fick skåla in det nya året med en frisk mage...:O) Kram Mia

Ann-Catrin sa...

hoppas nu yårte kunde firas ordentligt.. att du blev frisk!!

ser fram emot ett härligt bloggår tillsammans med dig

kramar
A-C

Ellas Inspiration sa...

Hoppas att du mår lite bättre idag!

Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!!

Kram Karin