tisdag 23 december 2008

Strålande solsken...

Åh vilken dag... strålande solsken (men blåser nog nästans storm)...



Längs en väg här i närheten ser jag varje dag denna vackra vy, så här ser det ut idag.

Det stora trädet är otroligt häftigt oavsett vilken årstid det är. Som allra vackrast är det nog när man åker tidigt tidigt på morgonen, på sensommaren/tidig höst, då "älvorna" dansar över ängarna runt trädet. Måste försöka fota det nångång.

Tittar man ut så känns det som vår snarare än jul, fantastisk dag. Jag ska inte julstöka så mycket mer i år tror jag utan går nog ut på en promenad istället och njuter av solen och ljuset! :)

Stressa inte för mycket nu... ha en underbar dag!
Kram Mia

8 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Oj det ser nästan ut som vår ja. Svårt att tänka sig nu när jag tittar ut är det alldeles vitt ute.

Tack för din kommentar hos mig. Den värmer!
God Jul!!

Kram

Hjärtat Mitt sa...

Tack för ditt besök hos mig. Nu ska jag kika runt lite hos dig.
Så det är ni som har fått vår blåst. Vi har knappt kunnat vara ute som det har blåst här nere. Men idag är det lugnt.
Vill önska dig en riktigt God Jul!

Kramar Mari i Marieholm

Vit Spets sa...

Jag får vårkänslor :)
Här uppe är det ju fulla vintern :)

Önskar Dig & de dina en riktigt härlig God Jul...
//Siv

Birgitta sa...

Önskar dej en härlig och god jul och ett nytt fräscht år. Kramar Birgitta

Villa Hemma sa...

Kikar förbi och önskar en God Jul!

kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Tittar in för att önska er en riktigt God Jul och tacka för receptet på mintkyssar, mums.
Kram Marie

Gårdsromantik sa...

Det är ju nästan som sommaren hos oss - att det kan vara så stor skillnad?

God Jul och Gott Nytt år!

Kramar från Maud

Anneli sa...

GOD JUL OCH MÅNGA KRAMAR/ANNELIE