fredag 12 december 2008

Spetsgardin och guldpaket...

Det snöar... i min blogg i alla fall. Tack Malena för tipset om hur jag skulle få hela bloggen att snöa. :)

Spetsgardinen som ni bara fick se en liten del av tidigare har jag tagit hur många bilder som helst på i hopp om att få nån bild som går att visa upp. De hemska fönsterkarmarna i mörkt trä, som man tack och lov inte ser så mycket av, skäms jag verkligen över. Ett av många projekt jag har men de får bli vita först till sommaren. Har varenda lampa tänd, fotar mitt på dagen men trots det får jag inte bilderna bättre än så här:


Har tänkt använda gardinen även som insynsskydd eller solskydd på vår/sommar, som den andra bilden visar. Så här års får gardinen mest hänga uppfäst i sina rödrutiga band så att vi får in så mycket ljus som möjligt.


Ett guldpaket med min vinst, mössan "Sötnos" kom igår. Guldpaketet ska jag skicka vidare till västkusten till min syster och hennes lille pojke som ska få mössan. Hoppas på nya bilder på mössan när den är på plats där den ska vara.


Var bara tvungen att testa mössan, så det blev en annan liten kille som fick agera skyltdocka.

Trevlig helg allihop!

Kram Mia

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Grattis till din vinst!
Kram C

Jenny Oak Fae sa...

Kul att du hittade till min blogg, du är varmt välkommen åter!

: )

Kram & ha en fin helg!

Jenny

<3

Frida sa...

Hej!
Vad fint det blev med snöflingorna på din blogg och vilken fin gardin!
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Tack!
Ja nu har du ju lite snö i alla fall :-)
Vilken sötnos som provar mössan.
Hoppas ni får en härig helg!
Kram Sara

Veronica Tingvall sa...

Du har fått en välförtjänad award på min sida.
Hoppas ni får en jättemysig helg.
/Veronica

Lindas trädgårdsblogg sa...

Om du har en kamera som du kan ställa in ISO-talet på, så kolla att du har den inställd på max så kanske du får lite mer ljus till bilderna. Det är verkligen ursvårt att ta bilder så här års!

Söt mössa, söt mannekäng!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Asch då att inte iso-talet hjälpte dig. Om du använder blixt kan du testa att rikta blixten upp i taket eller på en vit skärm som reflekterar. Du kan använda ett papper för att få upp blixten. Väldigt svårt att få bilder som man är nöjd med... Lycka till!