måndag 15 december 2008

Årets julkortsskörd avklarad...

Fick lite panik igår när jag kände att jag fortfarande inte ens tänkt tanken på hur mina julkort skulle se ut i år. Tänka, tänka, tänka... testa lite...
Och resultatet blev så här till slut (nu är det dags för lilla systeryster att sluta titta):
Nu lägger jag in slutspurten för inför jul så vi får se hur mycket jag hinner blogga, mycket att fixa med. Kanske kommer jag ändå inte kunna hålla mig härifrån så vi ses nog snart igen.
Önskar er alla en trevlig vecka!
Kram Mia

20 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh så fina julkort du gjort! Jag har precis lagt sista handen på våra julkort. Skickade ett gäng igår och gjorde två nya i morse (så lätt man missar nån!).

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefina julkort. Jag har verkligen inte tålamodet för tillfället att göra egna så jag köpte. Phuu grått och grått hela tiden. Inte konstigt att man är trött och grinig ibland. Du får också ha en trevlig vecka, blir in te så mycket bloggande för mig med :( Men på jul blir det nog lite bilder.
Kramar

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!

såååå fina julkort.har aldrig gjort egna..får bli till nästa jul det....årets är redan inhandlade å skrivna.

Kramizz nilla

Birgitta sa...

Julkort som det verkligen är roligt att få och förhoppningsvis roligt att göra, jag hade tänkt göra egna iår, men vet inte om jag hinner få till nåt som jag tycker blir fint, dina är verkligen fina. Kramar Birgitta

Veronica Tingvall sa...

Oh vad fina de blev. Jag börjar ge upp tanken att göra egna. Det blir nog till att köpa och skicka.
Hoppas du har det fint!
/Veronica

Marie//Tekla Maräng sa...

Om man gjorde så fina julkort endå.
Ska spara din idé till nästa jul, för mina julkort är skickade för i år.
Om vi inte *ses* före jul så önskar jag dig en riktig härlig och GOD JUL.
Kram;)

Villa Carl Larsson sa...

Å vad fina! Jag skulle bli överlycklig om jag fick ett sånt vackert julkort. Men alla julkort är vackra på sitt sätt. Det är mest tanken bakom som räknas och att faktiskt någon tänker på en under juletiden.

Den är så fin den adventsstaken också.

Du har nåt att hämta hos mig om du vill :) Kram

Anonym sa...

hejhej ;) tack för din kommentar, blev toppenglad :)

vilken fin blogg med superfina bilder :) vad fina julkort du gjort, brukar göra egna men i år orkade jag tyvärr inte..

vi får hoppas det vi vill ha ligger under granen iår :)

stor kram sara

Ett skönare liv sa...

julkorten blev super fina :)
ha en skön kväll
kram nadja

Lea sa...

Hej hopp!
Så roligt att posta egenhändigt knåpade kort...vi började stort...det bidde...tre.
Well, well de tre lyckligt utvalda kommer bli glada i alla fall...förhoppningsvis resten också fast de är köpa.
Mys och må!
/Lea

Butik Östergården sa...

Måste ju titta in hos dig! Du fick ju också en utmärkelse av Annika.
Och jag förstår att hon skickat en till dig. Så fint du har det. Beundrar människor som gör egna julkort. Hur hinner ni med? Söta så söta var de. Och vad glada alla skall bli som får ett!
Kram Helen

Jessica sa...

Åh vilka fina julkort du gjort! Sån´a blir man glad när man får.
I år blir det (tyvärr) köpekort som skickas ifrån vår familj.
Såg ditt inlägg ifrån Trosa. Det är såå mysigt där, har tillbringat varje sommar där sen jag föddes. Åk dit i sommar! (så kan jag guida dig :)

Må gott,
Jessica

Magdalena sa...

heia... tack for din kommentar til meg...
og flott julekort, enkelt og vackert...
kram; magny

Maria sa...

Så mysigt att skriva Gladelig jul istället för god jul...

Kul att du hittat till min utlottning, två lotter står det Mia på, lycka till!

maiju sa...

Härliga julkort - lagom vintage, men inte för många krumelurer - helt in min smak!

Åh, du har också snöflingor här... mysigt..!

Lyckolotten sa...

Jättefina julkort du har fixat. :) Tassade runt lite i din blog, hr är ju jättemysigt!!!

Tack för kommentaren om min blog, roligt att du gillade den!

Ha det gott! // L8

Anneli sa...

Hejhej!!
Vilka jättefina julkort...
Man brukar inte kunna hålla sig från bloggarnas värld - konstigt nog finn det tid till det hihi
Kram/Annelie

Mia sa...

Så kul med personliga julkort. Dina var verkligen fina. Jag hann inte så mycket som jag önskat (i år heller), så det fick bli färdiga för vår del.
Jag blev så glad att du tittat in till mig. Tack för din fina kommentar. Och så kunde jag ju hitta till dig.
Kram Mia

Vit Spets sa...

Dessa julkort var verkligen fina & enkla (positivt)
Jag hoppas Dina vänner blir glada för korten, det skulle jag bli :)

Önskar Dig en trevlig dag
//Siv

Compact Garden sa...

Vilken fin blogg du har..Jättefina julkort, de som får dessa julhälsningar kommer att bli jätteglada.Tack för din rara kommentar på min blogg/Anne