fredag 5 december 2008

Änglagris, besök och utmärkelse...

Änglagris...

Igår fick jag min efterlängtade lilla änglagris som jag beställt av faster atta, otroligt söt liten rackare. Två fina hjärtan följde med i paketet också, de passar perfekt nu i juletider.


Besök i helgen...

Inte så mycket bloggande i helgen eftersom vi får besök. Idag kommer min syster och hennes lille bebis och systers kompis med hund hit så det blir fullt hus. De ska ställa ut en av hundarna på Stockholmsmässan imorgon, så det blir en del hundar i helgen och moster får följa med och vara barnvakt. Ska se om jag får till några söta bilder på underverket (bebisen alltså) under helgen, så kanske ni också får se honom sen. Oj, oj vad jag ser fram emot att se honom. Nu är han ca 3½ månad och jag har inte sett honom live sedan han var 10 dagar gammal. Vi bor ju tyvärr 50 mil från varandra.

Utmärkelse när jag behövde den som mest...

Fick här om dagen min första utmärkelse från Livet i ett litet hus, precis när jag kände mig som allra krassligast. Det värmde verkligen också jag kan inte bara välja ut 7 nya att skicka den till. Jag besöker dagligen betydligt fler underbara bloggar och skickar den därför vidare till er alla som tittar in.

Ni är så underbart inspirerande allihop så varsågoda och ta för er!

Ha en underbar helg, jag återkommer så snart jag kan!

Kram Mia

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara kika in och önska dig en skön helg ♥. Vilken söt ängelgris.
Kram Lotta

Malin sa...

Supersöt gris =)
Kram Malin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken söt liten gris! Ja, Faster Atta är duktig hon...
Kram
Marie

Anonym sa...

Hittade din fina blogg genom en annan!:) Du skrev i ett inlägg där att du hade förbeställt magasinet Jeanne d´Arc Living, var kan man göra det?? Julhälsningar Julia