tisdag 23 december 2008

GOD JUL - Nu väntar vi på Tomten...

Ikväll är det uppesittarkväll och vi ska bara sitta hemma och njuta. Vi tänder alla ljus, dricker lite glögg och äter gott och bara är. Hoppas att alla har möjlighet att njuta av denna härliga tid, JULEN!

Troligtvis blir det inga nya inlägg under morgondagen, vi precis som många andra har nog fullt upp ändå. Vi ska umgås, äta gott och invänta Tomten med min sambos släkt...

Till er alla som besöker min blogg önskar jag en riktigt god och mysig jul!

Hoppas att ingen av er behöver sitta alldeles ensam där ute,
jag tänker på er... Vi ses snart igen!

Varma julkramar
Mia

10 kommentarer:

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Mia!
Tack för dina góa ord hos mig...
Önskar dig och din familj en härlig jul...
Kram Malin

MiaMaria sa...

Önskar dig en fröjdefull jul Mia!!!!

MiaMaria

Ann-Catrin sa...

Det där lät ju härligt..ungefär som vår uppesittarkväll.. precis tittat på film tillsammans!!
'jukramar
A-C

Monica sa...

Hej !!!
God jul på dig..!!!!
Tack snälla för gulliga kommentarer på min blogg......
Och jadå ....jag brukar få en mysig och trevlig jul....fast jag lagar all mat (5-rätters...här äter man inte buffé )åt 10 personer, så det klart det blir ju lite jobb också..... sedan är mina härliga italienska släktingar ganska "livliga" av sig......så det blir full rulle här på julafton....plus att vi inte börjar äta förrän vid 8-tiden på kvällen......därav mitt svenska behov av lite lugn och ro innan........men jag är väldigt glad att ha folk omkring mig ....det finns tvärr aldelles för många ensamma människor på julen.........
Ha det bra nu till jul-helgen....
Kram,
Monica i Rom

♥ Fyra årstider sa...

Tack för rara ord, ha det gott. God Jul/Kram Lotta ☆

Veronica Tingvall sa...

Oh vad härligt det låter. Vi hann tyvärr inte med så mycket mys nu ikväll eftersom det var så mycket att göra men nu är ju allt klart så imorgon blir det massor av mys.

Hoppas ni får det underbart imorgon Kram/Veronica

Gårdsromantik sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Maud

idémakeriet sa...

Skönt att det kom fram i god tid.
Önskar dig ockaså mysiga dagar och ett got nytt år.
Kram Gerda

Hjärtat Mitt sa...

Tack detsamma!
Titta in till mig. Jag har något till dig, om du vill.

Kramar Mari i Marieholm

Villa Carl Larsson sa...

En riktigt God Jul till dig med vännen.

Kram Josefin