fredag 12 december 2008

Lucia och ny glädjande utmärkelse...

Lucia är det idag och här tänder vi alla ljus vi har i stugan, får se om man hittar några Luciatåg att kika på också. Hoppas ni alla får en riktigt mysig Lucia!

Fick en glädjande utmärkelse av Veronica. Dessa utmärkelser och era gulliga kommentarer betyder så mycket. Man blir både varm och glad av dem.


Denna skickar jag vidare till er alla som kikar in här.

Jag ska ge mig ut på en liten promenad idag, lite frisk luft kanske får mig att piggna till. Febern är borta och jag är något piggare. :)

Stor kram till er alla!

Mia

12 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis till utmärkelsen. Vi har precis köpt en gran och varit på loppis. Nu ska det bakas och lyssna på julmusik. Snön ligger så fint utanför :) Ha en bra dag, kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad skönt att du mår bättre.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din utmärkelse och så kul att du vill vara med och tävla hos mig.

Lycka till i min tävling och trevlig helg!
Kram Ullis

mitt skärgårdsliv sa...

Grattis till utmärkelsen! Trevlig Lucia och tredje advents helg till dig :)

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till utmärkelsen. Det glädjer en verkligen. Och trevlig lucia till dig med. Skönt att du mår bättre nu.

Kram

Anonym sa...

GRATTIS till din fina award :)

Hur har du gjort för att få fallande snöflingor på din blogg, hur bär man sig åt?

Önskar dig en fortsatt trevlig lucia.
Kram!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Mia!!
Vilka fina gardiner och GRATTIS till din award....
Hoppas du haft en trevlig Lucia..
Mvh Linda

lottens vita och gröna sa...

hallå mia, tack du goa för din värme i dina hälsningar! hoppas du är på bättringsvägen, skönt att höra att du är på benen iaf! vill gratulera dig till din utmärkelse! vad sägs om att vara med på en bloggträff i jan el feb? ha en underbar luciakväll! varmkram lotten

Mitt hvite hus sa...

Heisan=)
Har kikket rundt hos deg litt nå=) Og virkelig kost meg:O=)
Ønsker deg en fin Lucia kveld og håper du finner et Lucia tog å kikke på=)

Klem Kerstin

Ann-Catrin sa...

Stort grattis till din utmäkelse!!

Hoppas du fick se något fint lussetg.. här har alla lucior lyst med sin frånvaro""

skönt du känner dig bättre
kram'
A-C

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att du är på benen igen och orkar gå ut lite.
Hoppas att helgen har varit bra:)

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till din utmärkelse!
Skönt att du är piggare och kul att mina bilder var bra.
Önskar dig en skön söndag!
kram
nina