torsdag 8 januari 2009

Nu har de kommit!

Paket med posten idag, så fint paket att jag knappt ville öppna även om jag visste vad det innehöll.


Jag var en av dem som hade tur och hann få tag på några trådrullar av Anna, tydligen tog de slut väldigt snabbt. Klart paketet måste öppnas, funderar just nu på vart jag ska placera dessa underbara trådrullar. Gamla charmiga rullar, precis så de ska vara. Tack Anna för hjälpen!



Och så en liten vinterbild från en liten del av trädgården igår morse. Vi fick ju häromdagen lite snö också så det är så fint där ute.


En arbetsdag kvar denna veckan, sen är det helg igen.

I helgen ska jag ägna lite mer tid åt trappan, förhoppningsvis hinner jag måla klart allt det vita. Tack för alla tips i trappinlägget som jag gjorde här om dagen, vi klurar fortfarande.

Trevlig torsdagkväll!
Kram Mia



15 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Hej!!
Åh va skönt att de kom fram tryggt och bra..fniss..fniss!!
ja , man vet aldrig med postgången!!

jaaa,trådrullarna är så fina..
Underbar snöbild!!Jag älskar verkligen snö..det snöade så vackert i morse när jag och barnen åkte iväg..Nu töar det tyvärr!!

ha det så bra..
kram anna

Villa Carl Larsson sa...

Här är det fridfullt med fågelsång :)

Vilket fint paket och vilka otroligt fina trådrullar. Sådana vill jag också ha. Hittar du några kan du väl tipsa mig?? *L* Jag är inte ett dugg avundsjuk hihi.

Vinterbilden är också så fin. Alla är så otroligt duktiga på att fota.

Kram

Erika sa...

Har fått gammal spets min mormor gjort och jag hade väldigt gärna rullat upp den på så vackra rullar.

Anneli sa...

Visst är de fina trådrullarna - har oxå några stycket - håller fortfarande på att se hur och vad det ska bli med dem - just nu ligger de bara som prydnad med lite spets - är oxå fint men det är nåt som fattas, vet ej vad...
Kramar/Annelie

idémakeriet sa...

Ja, de önskar jag mig också, sund att det är inte två eller tre gånger om året julafton.
Du hittar säkert en fin ställe för dina fina tråd rullarna.
Kram Gerda

Jessica sa...

Hej,
härligt med fågelkvitter!
Kan dykinstruktören tänka sig att passa två barn, ett par timmar om dagen också :)

Må gott,
Kram
Jessica

Ett skönare liv sa...

åh så fint paket :) jätte fina rullar också, förstår att du blev glad :)

trevlig helg på dej:)
kram

Birgitta sa...

Snyggt med spetsar rullade runt dina fina spinnrocksrullar, kanske liggande på en silver- eller zinkbricka. Kramar Birgitta

Mjuka sa...

Fina trådrullar!! OCh vacker vinterbild
kram Malin

Anneli sa...

Har något åt dig hos mig
Kram/Annelie

Lilla Blanka sa...

Hej!

Grattis till fyndet! Gillar trådrullar, har ju ett helt fat fullt, tycker det det mysigt ut :)

Jag undrar om jag har tackat för awarden du gav mig..hjälp om jag missat det var det verkligen inte medningen. Tusen tack! *kram*

Ha en fin helg!
Kram
Mia

quiltygal sa...

Hi Mia
found your blog through Liene ( tildas Vanner) love seeing what you are doing to your house great pics of the outside nature will be back

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härliga trådrullar! Vilken mysig fågelmat du gjort!
Jag är supernöjd med min sovrumsvägg! Har längtat efter den läänge!!
Trevlig helg!
kram vännen!
nina

Karin i Villa Grå sa...

Vilka fina trådrullar! De fick mig direkt att börja tänka på Lilla Blanka och mycket riktigt hade hon skrivit en rad om sina, här bland dina kommentarer.

Må så gott!

Kram, Karin

alegni sa...

tack för komplimangen! jodå, det är klart att det är okej, det är alltid roligt med nya bloggvänner. ska bli skoj att stifta bekantskap med dig o din blogg också!
trådrullarna är jättefina!
kram
ingela