måndag 5 januari 2009

Den här vill jag dela med mig av...

Lycklig är jag som efter en lång arbetsdag kikar in i min blogg och hittar det här från Malena bland hälsningarna:



Här är motiveringen:

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap.Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera texten och bilden i din blogg, skicka sedan utmärkelsen vidare till andra bloggare du anser är värd den. Lycka till.

Jag har så otroligt svårt att välja ut enstaka bloggar som jag ska skicka denna vidare till eftersom jag tycker att alla ska få glädjas av den precis som jag gjort. Ni som kikar in hos mig får gärna ta del av utmärkelsen men jag skickar den också denna gång speciellt till tre av alla mina favoriter:


Kika gärna in på dessa bloggar. Själv hittar jag i dessa tre bloggar alltid mycket inspiration, underbara inlägg och härliga bilder att njuta av. Vilka människor!


Imorgon är jag ledig igen, då ska färgburken fram!

Sov gott alla söta!
Kram Mia

5 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

goa varma mia, största tack, nu blev jag riktigt rörd och samtidigt stolt, nu ska jag ta min en hjulning jubel tur till köket och göra mig en kopp te! hoppas på att fixa en bloggträff framåt feb, återkommer med datum och så!tackar och bugar igen, go natt! varmkram lotten

sorenolsson sa...

Hej!
Tack för titten på min lilla blogg!
Och vad skönt att höra fågelkvitter på din sida!
Underbart!
Det gjorde att jag genast glömde bort vintern utanför och kände en doft av vår.
Tack för det!

Må så gott!

Anonym sa...

GRATTIS till din utmärkelse!

KRAM!

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till din utmärkelse. Den var du verkligen värd :) Det är så trevligt att kika in i din blogg titt som tätt. Nu lär det bli oftare för nu är jag hemma igen.

Kram

Monica sa...

Hej !!
Gott Nytt År på dig...!!!
Ja,jösses du har ju varit riktigt dålig....läser jag...din stackare...hoppas du är bättre nu....
Vad mycket fint du gjort...!!!!
Jag giller verkligen fågelgodiset....vackert som sjutton..!!!
Fina bilder blev det också...!!!
Gardinerna är helmysiga ....ja,jag är ju inte direkt en helt vit "typ"...jag gillar färg....!!
Ha det bra nu..
Kram,
Monica