söndag 30 november 2008

Mycket, mycket längesen jag gjorde något liknande...

Detta inlägg har verkligen ingenting med inredning eller mina stora intressen att göra men det var faktiskt ganska kul ändå. :)

Det var riktigt längesedan jag gjorde något liknande. Min sambo hittade ett gammalt spel, "Fantomen" på en loppis för ett tag sedan.


Ikväll satt vi med våra glöggmuggar och testade spelet. Det är ju faktiskt ganska kul att spela dessa gamla hederliga "riktiga" spel, men förmodligen ännu roligare om man är fler än två som spelar.

Jag har målat och fixat så mycket här sista veckorna så det var skönt att släppa penseln ett tag.

Känner mig krasslig som bara den, ont i halsen och kroppen och är bara trött, trött. Dags att sova lite och hoppas det känns bättre imorgon.

Kram Mia

1 kommentar:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så roligt det låter med spel, vet inte när vi hann med det sist. Kanske jullovet kan uppbringa lite speltid. Ha en mysig första advent.
Kramis Tess