torsdag 18 juni 2009

Trevlig midsommar!

Hej alla goa vänner!

Tack snälla för tips och råd om azaleorna i tidigare inlägg. Är det någon som har fler tips så får ni gärna hojta till.

En rostig gammal hink som sambon hittat och räddat åt mig...



Har pyntats med blommor i blått och gult precis som svenska flaggans färger inför midsommar.


Svenska flaggan, sill, jordgubbar och trevligt sällskap är midsommar för mig... nubbe hör väl också till för många även om jag klarar mig fint utan. :)


Vi kommer att njuta av midsommarhelgen med gott sällskap och god mat.

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig midsommar!

9 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Fin hink, jag hittade likande i en sopkonteiner, trevlig midsommar!

paula sa...

så fina bilder
ha en trevlig midsommar
kramiz

paula sa...

vad kul att du vill vara med i min tävling
kramiz

Gummans Trädgård sa...

Trevlig och skön Midsommar på dig också.
Kram.

alegni sa...

det samma hoppas jag att ni får!
midsommarkram
ingela

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder! Önskar dig en trevlig midsommar!!

Britt sa...

Oj vad smarrigt med jordgubbar, trevlig midsommar//Britt

Skomakartummen sa...

Finns det något godare än färska jordgubbar? Härlig fortsättning på helgen
Kram Sari

Anneli sa...

vad glad jag blir för din rara kommentar - den värmer verkligen...det är så kul att få feedback på mina tavlor...uppmuntrar en att fortsätta och ger inspiration...
härliga midsommarbilder...
här var det lugnt och skönt, uppehåll när vi åt och drack så vi kunde sitta ute...