måndag 14 maj 2012

I´m back!!!


Min blogg håller ju fullständigt på att dö... men det tänker jag inte låta den göra så nu ska ni få höra... :)


Jag har äntligen fått lite ny inspiration efter en härlig, lärorik, trevlig fotokurs hos Laila i Fagerdala 5-6 maj. Jag vill tacka Laila för detta fantastiska initiativ. Kursen hölls av duktiga och inspirerande Sophia Callmer och gav verkligen mersmak. Kameran har gått varm sedan dess. :)



Vi yrde runt i Lailas vackra trädgård hela helgen och kämpade med ljus, inställningar av bländare/slutare, fota från olika vinklar, fota i rörelse, "leka" i photoshop osv. 
 

Det perfekta motivet för att fota rörelse, var Lailas mysiga hund... 



 Före...

och efter lek i photoshop...

Träffade också bl a flera andra bloggare denna trevliga helg som Gela (trevliga rumskamrat), Hélena (bilfärden kändes plötsligt väldigt kort) och Eva Linnea. Hoppas våra vägar möts snart igen! :)

Har just upptäckt att jag har lite att jobba med här, blogger har ju helt bytt utseende så jag är inte helt hemma än. ;)

5 kommentarer:

Hélena sa...

Välkommen tillbaka! Vad roligt att du har hittat tillbaka till inspirationen. Väldigt fina bilder och jag älskar bilden på Tim i luften. Så söt!
Ha det bäst!
Kram Hélena

Anne sa...

Beautiful! I've just discovered your lovely blog, and I'm a new follower ~ So nice to meet you!
Best,
Anne ♥♥

alegni sa...

hej, roligt att se ett livstecken från dig igen!
skoj med fotokurs - en sån skulle jag också vilja gå på!
skön fortsättning på maj!
kram
ingela

Hannele på Hisingen sa...

Kul att höra från dej, kram.

Merja sa...

Låter så härligt med eran fotokurs och att få träffa några andra bloggare också förstås:) Jätte fina bilder!
Välkommen tillbaka!