måndag 14 maj 2012

I´m back!!!


Min blogg håller ju fullständigt på att dö... men det tänker jag inte låta den göra så nu ska ni få höra... :)


Jag har äntligen fått lite ny inspiration efter en härlig, lärorik, trevlig fotokurs hos Laila i Fagerdala 5-6 maj. Jag vill tacka Laila för detta fantastiska initiativ. Kursen hölls av duktiga och inspirerande Sophia Callmer och gav verkligen mersmak. Kameran har gått varm sedan dess. :)



Vi yrde runt i Lailas vackra trädgård hela helgen och kämpade med ljus, inställningar av bländare/slutare, fota från olika vinklar, fota i rörelse, "leka" i photoshop osv. 
 

Det perfekta motivet för att fota rörelse, var Lailas mysiga hund... 



 Före...

och efter lek i photoshop...

Träffade också bl a flera andra bloggare denna trevliga helg som Gela (trevliga rumskamrat), Hélena (bilfärden kändes plötsligt väldigt kort) och Eva Linnea. Hoppas våra vägar möts snart igen! :)

Har just upptäckt att jag har lite att jobba med här, blogger har ju helt bytt utseende så jag är inte helt hemma än. ;)

5 kommentarer:

Pilgrim sa...

Välkommen tillbaka! Vad roligt att du har hittat tillbaka till inspirationen. Väldigt fina bilder och jag älskar bilden på Tim i luften. Så söt!
Ha det bäst!
Kram Hélena

Anne@A Little Fur in the Paint sa...

Beautiful! I've just discovered your lovely blog, and I'm a new follower ~ So nice to meet you!
Best,
Anne ♥♥

alegni sa...

hej, roligt att se ett livstecken från dig igen!
skoj med fotokurs - en sån skulle jag också vilja gå på!
skön fortsättning på maj!
kram
ingela

♥ Hannele på Hisingen sa...

Kul att höra från dej, kram.

Merja sa...

Låter så härligt med eran fotokurs och att få träffa några andra bloggare också förstås:) Jätte fina bilder!
Välkommen tillbaka!